Ik had een probleem met de nieuwe app van de Bpost. De helpdesk kon mij niet helpen en verwees mij naar het loket van de Bpost in Knokke.
Op het kantoor wist niemand er iets van en kon mij ook niet helpen. Niemand maakte er gebruik van en was kennelijk ook niet ingelicht.
Zonder het probleem op te lossen werd ik weggestuurd!
toen ik eerder deze week informatie op het kantoor kwam vragen zou me eerstdaags opgebeld worden dat is niet gebeurd,dan belde ik zelf terug, kwam in het call center en kreeg een zeer onbeleefde juffrouw, wendy…….. aan de lij waar ik afgesnauwd werd en zei me niet wenste verder te helpen en ik me mar zelf naar het kantoor moet begeven indien ik frederiek wou spreken ze wou me dus niet verder helpen of doorverbinden
Ik had een probleem met de nieuwe app van de Bpost. De helpdesk kon mij niet helpen en verwees mij naar het loket van de Bpost in Knokke.
Op het kantoor wist niemand er iets van en kon mij ook niet helpen. Niemand maakte er gebruik van en was kennelijk ook niet ingelicht.
Zonder het probleem op te lossen werd ik weggestuurd!
toen ik eerder deze week informatie op het kantoor kwam vragen zou me eerstdaags opgebeld worden dat is niet gebeurd,dan belde ik zelf terug, kwam in het call center en kreeg een zeer onbeleefde juffrouw, wendy…….. aan de lij waar ik afgesnauwd werd en zei me niet wenste verder te helpen en ik me mar zelf naar het kantoor moet begeven indien ik frederiek wou spreken ze wou me dus niet verder helpen of doorverbinden