2 reacties

  1. Mardaga Victor Beantwoorden

    Het wordt hoog tijd dat er iets grondig verandert bij B post.

    – het is nu 3 weken na elkaar, dat ik bij mijn bezoek aan het kantoor te Sint-Truiden geen uittreksels kan bekomen: excuses, buiten dienst. On-aan-vaard-baar.
    – Onlangs wordt ik gecontacteerd om mijn “beleggingen” onder de loep te nemen. Afspraak gemaakt, enkele zaken aangepast. De week daarna wordt ik gecontacteerd door een collega van vorig bediende, met dezelfde vraag, om een afspraak te maken omtrent mijn “beleggingen”; Hallo !?
    – Ik krijg regelmatig brieven van Bpost (tot vervelens toe) omtrent hetzelfde onderwerp, met vraag om contact op te nemen met een medewerker. Diverse ondertekenaars, kantoorhouder en anderen.
    Nooit staat er echter een telefoonnummer bij ?? Opzoeken maar. In de gouden gids staat een nummer van Brussel. Dan maar de website, wat dacht je? Juist GEEN TELEFOONNUMMER.

    Ik krijg het stilaan serieus op mijn heupen van dat kantoor in Sint-Truiden, en van heel BPost, al weet ik niet of het op meerdere plaatsen zo sloppy is. Eerst sluit men de helft van de kantoren, zodat ik nu 10 km heen en 10 km terug kan rijden naar een kantoor, parking geld mag betalen, enz.
    Het is allemaal mooi om naar de beurs te trekken, maar op deze manier beleven we over enkele jaren een nieuw Dexia debacle, zeg dat maar met mijn groeten tegen Johny Thijs.

  2. Geurts Everardus Beantwoorden

    Ik heb vanmorgen een brief in de brievenbus gevonden die wat ten eerste verkeerd bezorgd was, en ten tweede ook nog eens opengemaakt was alhoewel het adres juist was.
    Je moet niet vragen wat er allemaal gebeurt. Dit heeft dus niets te maken met een of ander postkantoor maar met het verdelen van de post te Kerkom bij St-Truiden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *